مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31سياسي

عناصر فرهنگی مراقب دام ادبیاتی غرب باشند


رییس پژوهشکده زن و خانواده با بیان اینکه مبلغان و سایر عناصر فرهنگی نباید در دام ادبیات و شبکه معنایی رقیب بیفتند، تصریح کرد: واژگانی مانند موفقیت که در دستگاه های دیگر معنا و مفهوم دیگری دارد وقتی وارد دستگاه معنایی و عقلانیت دینی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد شب گذشته در نخستین شب آیین سوگواری هیات هنر و رسانه قم، با بیان اینکه تحت ربوبیت الهی قرار گرفتن دارای ضوابطی است که عبد باید به آن پایبند باشد، بیان داشت: مفاهیمی مانند دموکراسی زمانی که در شبکه معنایی دین تعریف شود، رنگ و بوی الهی می تواند به خود بگیرد.

زیبایی نژاد با بیان اینکه مفهوم دموکراسی در منطق اسلام را می توان در قالب ولایت اجتماعی، تعریف کرد: تعریف رایج دموکراسی که غرب استفاده می کند تناسب چندانی با شبکه معنایی اسلام ندارد.

وی عنوان کرد: به همین ترتیب در شبکه معنایی اسلام، اعضای بدن تماما امانت الهی است که فرد باید پاسخگوی نحوه استفاده از آنها باشد، حق مالکیت بدن بر اساس آنچه در مکاتب غربی آمده، ارتباطی با دستگاه عقلانیت دینی ندارد.

رییس پژوهشکده زن و خانواده با بیان اینکه مبلغان و سایر عناصر فرهنگی نباید در دام ادبیات و شبکه معنایی رقیب بیفتند، تصریح کرد: واژگانی مانند موفقیت که در دستگاه های دیگر معنا و مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناصر فرهنگی مراقب دام ادبیاتی غرب باشند

عناصر فرهنگی مراقب دام ادبیاتی غرب باشند