مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13سياسي

خبرنگاران از سنگرهای محکم در برابر جنگ رسانه ای هستند


مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه خبرنگاران یکی از سنگرهای محکم در برابر این جنگ رسانه ای هستند، افزود: طی این 45 سال خبرنگاران با شفاف سازی نسبت به سوژه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید محمد شاهرخی صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران با وجدان بیدار و مجاهدت و همچنین شفاف سازی، پیگیر معظلات و مشکلات جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی صحنه ها همیشه خبرنگاران پیشقدم هستند و خط نخست جنگ رسانه ای قرار دارند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد، ایثار و از خودگذشتگی را یکی از ویژگی های بارز و مهم خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: خبرنگاران باید خیلی از مسائل و مشکلات و حتی تهدیدهایی را تحمل کنند تا یک شفاف سازی صورت گیرد، از این رو از خودگذشتی خبرنگاران قابل تقدیر است.

شاهرخی بیان داشت: در جنگ ترکیبی امروز نقش رسانه بسیار مهم و حائز اهمیت است، کمااینکه دشمن سرمایه گذاری ویژه ای بر روی رسانه های خود جهت پمپاژ خبری نموده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران یکی از سنگرهای محکم در برابر این جنگ رسانه ای هستند، افزود: طی این 45 سال خبرنگاران با شفاف سازی نسبت به سوژه ها، تبیین واقعی را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران از سنگرهای محکم در برابر جنگ رسانه ای هستند

خبرنگاران از سنگرهای محکم در برابر جنگ رسانه ای هستند