مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-11سياسي

وقتی کلیدواژه رهبری ملکه ذهن نخبه مازندرانی شد


«مجید پیروی» عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی بابل می گوید: سال 88 بود در نمایشگاهی شرکت کردم که کنار ما غرفه ای در بحث تبدیل آب غیرقابل آشامیدنی به آشامیدنی کار می کردند که مقام معظم رهبری هم طی بازدید از این غرفه مطرح کردند باید فناوری تولید توسط خودمان باشد؛ - خبرگزاری فارس  مازندران-زهرا طاهری پرکوهی شنیده اید که می گویند شاید اگر این اتفاق برایم رقم نمی خورد امروز در این جایگاه نبودم، این همان هزارتوی پُرپیچ و خم زندگی است که سرنوشت یا تقدیر افراد را تغییر می دهد.

شاید یک اتفاق ساده باشد یا خوش شانسی، اما مهم این است نباید به سادگی از کنارش گذشت، همانند آقای پیروی با خط سیری که از سوی مقام معظم رهبری برایش ترسیم شد قدم در مسیری بزرگ گذاشت.

می خواهیم راوی زندگی نخبه ای باشیم که یک اتفاق یا به عبارتی خوش شانسی وی را وارد این راه کرد و براساس مسیری که برایش مشخص شد با تلاش و پشتکار قدم برداشت، آقای پیروی نخبه موفقی است که  اکنون 41 سال سن دارد، درست پاسخ دادنش در درس شیمی شاید به صورت اتفاقی مسیر امروزش را برایش رقم زد.

با مجید پیروی متولد سال 61 دارای مدرک دکترای مهندس شیمی که اکنون عضو هیأت علمی نوشیروانی و رییس دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه است به گفت وگو نشستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کلیدواژه رهبری ملکه ذهن نخبه مازندرانی شد

وقتی کلیدواژه رهبری ملکه ذهن نخبه مازندرانی شد