مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-06فرهنگي

برگزاری شب شعر عاشورایی و شهدایی خون خدا در هرات


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم یزد از برگزاری شب شعر عاشورایی در آستانه دهه سوم ماه محرم با مشارکت شاعران بومی منطقه در شهر هرات خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم یزد از برگزاری شب شعر عاشورایی در آستانه دهه سوم ماه محرم با مشارکت شاعران بومی منطقه در شهر هرات خبر داد.

کرامت عطایی در این خصوص گفت: در آستانه دهه سوم ماه محرم و همچنین روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم این شب شعر با همکاری قرارگاه شهید ابراهیم هادی و اداره کتابخانه های عمومی با مشارکت شاعران هرات و مروست در شهر هرات برگزار می شود.

وی شب شعر عاشورایی را اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و به تصویر کشیدن حادثه عاشورا با زبان و بیان شعر دانست و گفت: بی تردید شعر را می توان یکی از برجسته ترین و تاثیرگذارترین حوزه های فرهنگی و هنری قلمداد کرد.

رییس ارشاد هرات افزود: معرفی توانمندی‏ های ادبی شاعران محلی و مذهبی و شناسایی و هدایت شاعران توانمند در دو شهرستان خاتم و مروست یکی دیگر از اهداف برگزاری این شب شعر است.

قرار است این شب شعر فردا دوشنبه شانزدهم مرداد، بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه صاحب الزمان(عج) و در کنار قبور مطهر شهدا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر عاشورایی و شهدایی خون خدا در هرات

برگزاری شب شعر عاشورایی و شهدایی خون خدا در هرات