مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-18بين الملل

ترکیه یک صهیونیست متهم به قاچاق مواد مخدر را آزاد می کند


رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که یک صهیونیست دستگیرشده در ترکیه به جرم قاچاق مواد مخدر، پس از حدود پنج سال آزاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی امروز (جمعه، 18آگوست) گزارش دادند که دنی آوکا ، صهیونیستِ محکوم شده به 10سال حبس در زندان ترکیه و متهم به قاچاق و تجارت مواردمخدر [گیاه قات]، قرار است هفته آینده آزاد شود.

شبکه آی 24 درباه جزییات این خبر گزارش داد: اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم صهیونیستی و ایلی کوهن ، وزیر امور خارجه کابینه تل آویو، طی ماه های اخیر برای آزادی شهروند اسراییلی که به جرم قاچاق گیاه قات به 10سال زندان محکوم شده بود، تلاش کرده اند.

اخیراً وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، پیامی در این باره به همتای ترک خود ارسال کرده و در آن خواستار در نظر گرفتن شرایط ویژه متهم [وضعیت انسانی وی] شده بود.

  دنی آوکا سال 2019 در ترکیه به اتهام قاچاق گیاه خات از طریق ترکیه زندانی است، ماده ای که ورود و فروش آن در این کشور ممنوع تلقی می شود.

رسانه های صهیونیستی مدعی پیشرفت های چشمگیری درباره آزادی این فرد در هفته های اخیر شده و پیش بینی کرده اند که او پس از نزدیک به پنج سال حبس در ترکیه، اواخر هفته آینده آزاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه یک صهیونیست متهم به قاچاق مواد مخدر را آزاد می کند

ترکیه یک صهیونیست متهم به قاچاق مواد مخدر را آزاد می کند