مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-23اقتصادي

افزایش 70 درصدی تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین


فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین گفت: میزان اجرای تخریب بناها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان در چهار ماهه نخست سال به نسبت مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/قزوین فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین گفت: میزان اجرای تخریب بناها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان در چهار ماهه نخست سال به نسبت مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مهدی بختیاری با بیان اینکه تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین 70 درصد افزایش یافته، اظهار کرد: این میزان تخریب شامل 720 مورد ساخت و ساز غیرمجاز بوده که با استناد به تبصره 2 ماده 10 و احکام قضایی قلع و قمع شده است.

وی با بیان اینکه این بناهای غیرمجاز در 57 عملیات مشترک تخریب شده اند، گفت: عملیات ها در قالب یک کار هماهنگ و میدانی با دستگاه قضایی، استانداری، شهرداری و عوامل نیروی انتظامی اجرایی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، این مسئول بیان کرد: در همین مدت یک هزار و 50 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان شناسایی شده که مابقی با تشکیل پرونده در محاکم قضایی درحال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

افزایش 70 درصدی تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین