مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-30اقتصادي

نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز تهیه شد


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز برای نخستین بار با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز تهیه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز برای نخستین بار با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز تهیه شد.

محمد عزتی با اعلام این خبر، گفت: معاونت شهرسازی و معماری با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز به منظور تکمیل و به روزرسانی بانک های اطلاعات مکانی و نقشه های شهری، اقدام به تهیه نقشه بازار تاریخی تبریز در مقیاس 200:1 کرده است.

وی در تشریح جزییات این نقشه، اظهار کرد: این نقشه که برای نخستین بار تهیه شده است دارای لایه های اطلاعاتی متعددی از جمله، لایه هندسی کلیه قطعات تجاری، خدماتی و اماکن موجود در بازار به همراه اطلاعات توصیفی مربوطه، معابر و مسیرهای دسترسی، تیمچه ها و سراها، تاسیسات و تجهیزات و کاربری های عمومی است.

عزتی افزود: علاوه بر اینکه کلیه اطلاعات نقشه ای در قالب بانک اطلاعات GIS آماده سازی و جهت استفاده در سیستم شهرسازی و سایر بخش های شهرداری، در سیستم شهرسازی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز تهیه شد

نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز تهیه شد