مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-09حوادث

ساختمان های ناایمن خلازیل در زمان اغتشاشات ساخته و پس از آن متوقف شد


فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ساختمان های نا ایمن محدوده خلازیل گفت: تمام این ساختمان های غیرمجاز در طول زمانی ساخته شد که شهر تهران درگیر اغتشاشات بود و بعد از آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم تشییع پیکر دو شهید پلیس پایتخت که در جریان تخریب دو ساختمان غیراصولی از سوی شهرداری در زیرآوار مانده و جان خود را از دست داده بودند، گفت: دو شهید بزرگوار ما یعنی شهیدان سلیمان آبادی و اسماعیلی با شهادتشان و به بهای جان از ساخت خانه های عنکبوتی و ناایمن در تهران جلوگیری کردند، این خانه ها هیچ گونه استحکامی نداشته و اگر ساخته می شدند و مردم در آن ساکن می شدند، می توانست باعث مرگ هزاران نفر شود.

وی با بیان اینکه دو شهید پلیس تهران جان خود را فدا کرده و از وقوع حوادث احتمالی بعدی جلوگیری کردند، گفت: معلوم نبود که اگر این ساختمان ها به طورکامل ساخته شده و مردم نیز در آن ساکن می شدند چه حوادث ناگواری رخ می داد.

من شهادت این عزیزان را به خانواده های آنان، همکاران خودم در پلیس پایتخت و مردمی که به دنبال اجرای قانون هستند، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

این دو عزیز به همراه سایر نیروهای شهرداری تهران و پلیس پایتخت برای اجرای حکم تخریب ساختمان های غیراستاندارد به منطقه 19 اعزام شده بودند و مشغول تخلیه افرادی بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های ناایمن خلازیل در زمان اغتشاشات ساخته و پس از آن متوقف شد

ساختمان های ناایمن خلازیل در زمان اغتشاشات ساخته و پس از آن متوقف شد