مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-16سياسي

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن « چرداول »


علاوه بر 15 واحد مسکونی که امروز به نیازمندان واگذار می شوند، تا پایان امسال 20 واحد مسکونی دیگر هم تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول داده می شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول گفت: علاوه بر این 15 واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند، تا پایان امسال 20 واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول داده می شوند.

وی افزود: این واحد های مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان ایلام ادامه دادد: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین 400 تا 500 میلیون تومان هزینه شده است.

  طاهری خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 170 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم 180 واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و 750 خدمت مسکن به خانواده های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن « چرداول »

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن « چرداول »