مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-21اقتصادي

پشیمانی زوجی که خانه 5 میلیاردی به نام سگشان زدند


زوج ایرانی که یک آپارتمان 5 میلیاردی را به نام سگ خود کرده بودند، از این کار ابراز پشیمانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خبرگزاری مهر ویدئویی از اظهار ندامت و عذرخواهی زوجی که یک خانه 5 میلیاردی در شمال تهران برای سگ خانگی خود خریداری کرده بودند، منتشر کرده است.

همچنین در این ویدئو مشاور املاکی که سند این خانه در آنجا به نام سگ این زوج زده شده بود نیز هدف خود از ساخت کلیپ این اقدام را جذب فالوئر عنوان کرد.

در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خبر از خرید یک خانه 5 میلیارد تومانی توسط یک زوج به نام سگشان چستر می داد.

این ویدئو با واکنش های زیادی از سوی کاربران روبه رو شد و انتشار گسترده آن موجب شد تا مقامات قضایی دستور پلمب این دفتر مشاور املاک و بازداشت بنگاه دار را صادر کنند.

در ویدئویی مربوط به سه شنبه 24 مرداد که اولین بار توسط یک مشاور املاک در شمال تهران منتشر شد، شاهد به نام زدن سند یک خانه پنج میلیاردی در منطقه پونک به نام یک سگ بودیم.

آن طور که فرد مشاور املاک در ویدئو می گوید، این زوج وارثی ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند خانه گران قیمت خود را به نام آقا چستر سند بزنند.

این اقدام اگرچه در بسیاری از نقاط جهان رواج دارد اما به نظر می رسد اولین بار است که در کشور رخ می دهد و باعث ورود مراجع قضایی به ماجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی زوجی که خانه 5 میلیاردی به نام سگشان زدند

پشیمانی زوجی که خانه 5 میلیاردی به نام سگشان زدند