مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-16اقتصادي

تفاهم نامه جذب 8 هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت بندرعباس امضاء شد


تفاهم نامه سه جانبه جذب 8 هزار نیروی بومی از بستر سامانه جستجوی شغل فی ما بین استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و مدیرکل تعاون، - ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه سه جانبه جذب 8 هزار نیروی بومی از بستر سامانه جستجوی شغل فی ما بین استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضاء رسید.

استاندار هرمزگان صبح امروز (25 مردادماه) در این خصوص، گفت: یکی از مهمترین چالش های ما در استان ایجاد شغل برای جویندگان شغل است که بین تقاضا و مهارت ایجاد شده در استان تناسب وجود نداشت.

مهدی دوستی افزود: برای جذب نیرو در استان دو راه وجود دارد که یکی جذب نیروی رسمی دولت است که از قبل وجود داشت و دیگری جذب نیرو در صنایع بزرگ است که به عنوان نیروی مستقیم صنایع آزمون طراحی شده است.

وی بیان کرد: تاکنون شرکت ستاره خلیج فارس از طریق آزمون، نیرو جذب کرده و پالایشگاه بندرعباس نیز اوایل شهریور و مهرماه امسال دو آزمون برای جذب 2 هزار و 650 نفر نیز برگزار می کند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: برای ساخت طرح های صنعتی بزرگ استان در حوزه های فولاد، نفت و پتروشیمی باز هم نیاز به نیروی کار داریم که با توجه به تغییراتی که در سامانه جستجوی وزارت رفاه ایجاد شده نیروها قرار است از افراد بومی استان جذب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه جذب 8 هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت بندرعباس امضاء شد

تفاهم نامه جذب 8 هزار نیروی بومی در پالایشگاه نفت بندرعباس امضاء شد