مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-15دانش

تمرکز طرح «حامیم» بر کادرسازی و مباحث معرفتی است


 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تمرکز طرح «حامیم» را بر کادرسازی و توجه به مباحث معرفتی و شناختی در بین دانشجویان فعال و کنشگر عنوان کرد.

- ایسنا/همدان  رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تمرکز طرح حامیم را بر کادرسازی و توجه به مباحث معرفتی و شناختی در بین دانشجویان فعال و کنشگر عنوان کرد.

دکتر محمدعظیم خدایاری سه شنبه 24 مرداد در مراسم افتتاحیه طرح حامیم 2 _ خط امام که با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود، با بیان اینکه در این دوره بعد از جذب افراد و فعالیت های تشکیلاتی، تمرکز بر مباحث معرفتی، شناختی و اعتقادی مد نظر دارد، اضافه کرد: در این دوره از تشکل های مختلف و فعالان دانشجویی کنشگر حضور دارند.

وی با بیان اینکه متولی این برنامه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هاست و کلاس ها نیز بعد از نیازسنجی طبق نیاز روز برگزار می شود، گفت: خوشبختانه دانشجویانی که سال گذشته در این دوره شرکت کردند، از برنامه رضایت داشتند.

این دوره معرفتی و توانمندسازی طی دو بخش سه روزه در همدان و مشهد مقدس و با کلاس های اثرگذار و سطح کیفی بالا و با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز طرح «حامیم» بر کادرسازی و مباحث معرفتی است

تمرکز طرح «حامیم» بر کادرسازی و مباحث معرفتی است