مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-01ورزشي

هیات اسکی در کرمانشاه راه اندازی شد


معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تشکیل هیات اسکی در کرمانشاه و تدارک برگزاری اولین مجمع انتخابات ریاست هیات اسکی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تشکیل هیات اسکی در کرمانشاه و تدارک برگزاری اولین مجمع انتخابات ریاست هیات اسکی کرمانشاه خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت وگو با ایسنا، از اسکی به عنوان یکی از قدیمی ترین رشته های ورزشی در دنیا نام برد و اظهار کرد: این رشته در حال حاضر طرفداران بسیاری در رده های سنی مختلف در دنیا دارد.

وی قدیمی ترین نوع اسکی را اسکی روی برف دانست و گفت: اسکی روی چمن و اسکی روی آب دیگر انواع این رشته هستند که بعدها اضافه شده اند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه رشته اسکی از سال های دور در ایران هم رواج داشته، افزود: متاسفانه این رشته تاکنون در کرمانشاه راه اندازی نشده بود، بنابراین از اوایل امسال اقدامات اولیه را برای شکل گیری آن در این استان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در اولین گام ظرفیت های استان برای راه اندازی این رشته سنجیده و مطابق با دستورالعمل های فدراسیون، سرپرست هیات در کرمانشاه منصوب شد.

سال افزون از تدارک برگزاری اولین مجمع انتخابات ریاست هیات اسکی استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: ثبت نام از کاندیداهای ریاست این هیات آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اسکی در کرمانشاه راه اندازی شد

هیات اسکی در کرمانشاه راه اندازی شد