مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-12اقتصادي

فقط 6 درصد بودجه ورزش همگانی البرز تخصیص یافته است


رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز گفت: بیش از 1200 برنامه ورزشی در سال جاری در سطح استان البرز توسط هیات ورزش های همگانی اجرایی می شود.

- ایسنا/البرز رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز گفت: بیش از 1200 برنامه ورزشی در سال جاری در سطح استان البرز توسط هیات ورزش های همگانی اجرایی می شود.

علیرضا رحمتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته حدود 900 برنامه در قالب های برنامه ورزشی مختلف انجام شد که امسال تلاش خواهیم کرداین برنامه ها را به بیش از 1200برنامه ورزشی در سطح استان برسانیم.

رحمتی بیان کرد: تمامی هزینه های صرف شده در این هیات صرف توسعه فعالیت های بدنی و ورزش می شود و افرادی که در این هیات مشغول به کار هستند بصورت داوطلبانه فعالیت می کنند .

رییس هیات ورزش های همگانی با اشاره به اینکه بودجه تخصیص یافته به این هیات جوابگوی این استان نیست افزود: اگر حمایت شورا و سازمان های فرهنگی شهرداری ها نبود ما نمی توانستیم تمامی این برنامه ها را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که ایستگاه های ورزشی در سطح استان از 50 ایستگاه به 100 ایستگاه افزایش دهیم .

رحمتی بیان کرد: به طور متوسط هفته ای 35 برنامه ورزشی در سطح استان توسط کمیته های این هیات انجام می شود که در برخی موارد این برنامه ها به 50 برنامه ورزشی در هفته می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 6 درصد بودجه ورزش همگانی البرز تخصیص یافته است

فقط 6 درصد بودجه ورزش همگانی البرز تخصیص یافته است