مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-17سياسي

منازل مردم قم میزبان زائران اربعین خواهد بود


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم از ثبت نام روزانه 10 هزار قمی در سامانه سماح خبرداد و گفت: علاوه بر اینکه 230 موکب به همت مردم قم در کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سال جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: از مدت ها قبل برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین برنامه ریزی ها انجام و در این راستا 17 کمیته فعال شده است.

وی افزود: اقدامات ستاد اربعین استان قم به سه دسته اعزام موکب ها، استقرار موکب ها در نقاط مشخص شده و اعزام مردمی تقسیم بندی شده است.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: 230 موکب از استان قم ویژه اربعین 1402 در کرمانشاه، مرز ایران و کشور عراق مستقر می شوند و آمار اعزام های مردمی با استفاده از سامانه سماح درحال ثبت است که طبق آمار روزانه 10 هزار نفر در این سامانه ثبت نام می کنند.

وی  خاطرنشان کرد: یکی از کمیته های فعال در ستاد اربعین کمیته مردمی است که اقدامات بسیار شایسته ای انجام داده است، ما از مدیران دستگاه ها خواسته ایم حداکثر تعامل را با کمیته مردمی داشته باشند.

مقیمی در ادامه با اشاره به میزبانی استان قم از زائرین امام حسین(ع) اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین امسال از اول شهریورماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مردم قم میزبان زائران اربعین خواهد بود

منازل مردم قم میزبان زائران اربعین خواهد بود