مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-24ورزشي

اینفوگرافیک/ آمار ضعیف خارجی های پرسپولیس در یک دهه اخیر!


بررسی آمار بازیکنان خارجی پرسپولیس در 10 سال اخیر نشان می دهد این باشگاه در این سال ها بازیکنان خارجی با کیفیتی جذب نکرده است.

- اینفوگرافیک/ آمار ضعیف خارجی های پرسپولیس در یک دهه اخیر! بررسی آمار بازیکنان خارجی پرسپولیس در 10 سال اخیر نشان می دهد این باشگاه در این سال ها بازیکنان خارجی با کیفیتی جذب نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر باشگاه پرسپولیس سعی داشته با جذب بازیکنان خارجی، تیم خود را از نظر فنی تقویت کند اما آمارها در این زمینه نشان می دهد، با وجود این که برخی خارجی ها تاثیر مثبتی در عملکرد فنی پرسپولیس داشته اند، اما بازیکنان خارجی زیادی هم بوده اند که شرایط فنی خوبی را نداشتند و صرفا با دریافت دستمزدهای دلاری فراوان، روی نیمکت نشسته اند و بعد از پایان قراردادشان ایران را ترک کرده اند.

استعداد بالای پرسپولیس در جذب خارجی های بنجل! در این زمینه ایسنا به بررسی آمار بازیکنان خارجی 10 سال اخیر پرسپولیس پرداخت که این آمار نشان می دهد پرسپولیسی ها عملکرد قابل قبولی در جذب خارجی ها نداشته اند.

بر همین اساس در 10 سال اخیر، پرسپولیس 26 بازیکن خارجی به خدمت گرفته که از این بین 14 بازیکن در 10 بازی و کم تر برای این تیم به میدان رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینفوگرافیک/ آمار ضعیف خارجی های پرسپولیس در یک دهه اخیر!

اینفوگرافیک/ آمار ضعیف خارجی های پرسپولیس در یک دهه اخیر!