مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-07سياسي

موفقیت خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام


رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه تبیین هستند، گفت: خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام موفق عمل کرده است.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه تبیین هستند، گفت: خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام موفق عمل کرده است.

حیدر آسیابی عصر دوشنبه 16مرداد 1402 در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهید صارمی و تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا یک رسانه بی حاشیه است که به رسالت اطلاع رسانی خود به خوبی عمل می کند.

وی با اشاره به عملکرد موفق ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام بیان کرد: روابط عمومی دستگاه قضایی گلستان با خبرگزاری های رسمی استان تعامل و همکاری خوبی داشته و اخبار قوه قضاییه صریح، شفاف و همزمان در اختیار این رسانه ها قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه اطلاع رسانی محلی به هم استانی ها را در اولویت قرار می دهیم، افزود: اطلاع رسانی و بیان اقدامات انجام شده توسط دستگاه قضا موجب اعتمادسازی در بین مردم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام

موفقیت خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام