مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-09ورزشي

تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است


رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، با تاکید بر تعامل بیشتر اعضای شورای اسلامی با رسانه ها در دوره جدید، اظهار کرد: با توجه به تعامل بین مجموعه شهرداری، - شورای اسلامی، مدیران ارشد استانی و رسانه ها هم اکنون تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

شهرام دبیری در جمع خبرنگاران افزود: کلانشهر تبریز با سایر کلانشهرها از نظر ارائه خدمات شهری در رقابت است.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری تبریز در دوره جدید، ادامه داد: عملکرد شهرداری در مدیریت جدید نشان می دهد که تحولاتی در این مجموعه برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان ایجاد شده است.

دبیری، نشان دادن مسیر، نظارت و حمایت از شهردار را از وظایف اعضای شورای اسلامی تبریز اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا با وجود اختلاف سلایق، تعامل مثبتی بین اعضای شورای اسلامی و شهردار وجود دارد و این موضوع در پیشبرد برنامه های شهرداری موثر شده است.

وی مهمترین معیار ارزیابی عملکرد مسئولان را مشارکت مردمی اعلام کرد و گفت: اگر دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی اعتماد و مشارکت مردم را نتوانند جلب کنند، موفق نخواهند شد.

دبیری با اشاره به حمایت های شورای اسلامی تبریز از فعالیت ها و هیات های ورزشی در این شهر، افزود: در این راستا سال گذشته 15 میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت های هیات های ورزشی پرداخت شد که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است