مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-02سياسي

احداث و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه


کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با هدف محرومیت زدایی و ارتقای خدمت به خانواده های نیازمند، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با هدف محرومیت زدایی و ارتقای خدمت به خانواده های نیازمند، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.

محرومیت زدایی و ارتقای خدمت به خانواده های نیازمند در حوزه های حمایتی، معیشتی، مسکن، فرهنگی و تربیتی، درمان و اشتغال و کارآفرینی از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

احداث، تعمیر، نوسازی و مناسب سازی مسکن مددجویان و دهک های یک تا سه، اشتغال زایی پایدار و توسعه کارآفرینی برای مددجویان و محرومان با رویکرد آموزش و توانمندسازی، در تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین دنبال خواهد.

در قالب این تفاهم نامه گروه های جهادی و دندانپزشکی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در زمینه ارتقای سلامت و بهداشت و درمان مددجویان و محرومان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، برپایی آشپزخانه های طبخ و توزیع غذای گرم در پویش های اطعام حسینی و اطعام مهدوی از دیگر مواردی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه

احداث و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه