مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29بين الملل

حمله لفظی گانتز به نتانیاهو


رییس حزب اردوگاه ملی رژیم صهیونیستی در انتقاد از عدم پایبندی نخست وزیر این رژیم به حکم های دستگاه قضایی، این رویکرد را به منزله انحطاط اخلاقی دانست و بر لزوم تبعیت او از احکام دادگاه عالی تاکید کرد.

- رییس حزب "اردوگاه ملی" رژیم صهیونیستی در انتقاد از عدم پایبندی نخست وزیر این رژیم به حکم های دستگاه قضایی، این رویکرد را به منزله انحطاط اخلاقی دانست و بر لزوم تبعیت او از احکام دادگاه عالی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما ی فلسطین، بنی گانتس، رییس حزب اردوگاه ملی با انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ناتوانی بنیامین نتانیاهو در پایبندی به هیچ یک از حکم های صادر شده از سوی دستگاه قضا به منزله انحطاط اخلاقی است.

گانتس در ادامه با اشاره به نتانیاهو تاکید کرد، رییس قوه مجریه باید به حکم های دادگاه متعهد باشد حتی اگر با آنها موافق نیست.

برخی منابع نزدیک به نتانیاهو اعلام کردند که باور دارند اپوزیسیون اظهارات نتانیاهو در گفت وگو با رسانه های آمریکایی را تحریف می کند.

دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه ای ادعا کرد که کابینه های رژیم صهیونیستی همواره به حکم های دستگاه قضایی احترام می گذارند و دادگاه خود را تابع قوانینی می داند که آنها را قانون اساسی قلمداد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله لفظی گانتز به نتانیاهو

حمله لفظی گانتز به نتانیاهو