مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-31اجتماعي

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان گیلان با اشاره به عضویت اکثر مسئولان در مراکز فرهنگی هنری این نهاد گفت: تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجلیل میرعظیمی صبح یکشنبه در نشست با فرماندار ماسال با بیان اینکه پیشینه و نقش مؤثر تربیتی این مجموعه ، زمینه ارتباط دوسویه با مخاطبان و اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری را فراهم کرده است، اظهار کرد: این مهم، بستری مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.

وی به عضویت بسیاری از مسئولان و شخصیت های برجسته کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون اشاره داشت و با سرمایه توصیف کردن شناخت و آگاهی تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های این نهاد گفت: داشتن نگاه فرهنگی و پیشینه کانونی شخصیت های تأثیرگذار، گنجینه ای ارزشمند برای پیش برد فعالیت های کودک و نوجوان محور کانون و تربیت نسلی ولایت مدار و انقلابی است.

میرعظیمی با اشاره به روحیه هم گرایی حاکم بر کانون و تعامل سازنده با دستگاه ها و فعالان عرصه فرهنگ تصریح کرد: پرهیز از حرکت های جزیره ای یک اولویت است و در این مسیر، اجرای فعالیت های فرهنگی هدف مند و پیش برد اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور در سایه هم افزایی فرهنگی، مد نظر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند