مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-05سياسي

گرفتار نشدن در تله توجیه گری از نکات مهم در مبارزه با فساد است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه ای دشمنان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خضریان در بیست و هشتمین دوره سراسری طرح ولایت دختران دانشجو در دانشگاه علم و صنعت، با اشاره به نقش جریان دانشجویی در مبارزه با فساد گفت: موضوع مبارزه با فساد در جنبش های دانشجویی و برای حرکت در جهت رسیدن به عدالت از این منظر اهمیت دارد که پایه انقلاب اسلامی بر عدالت است؛ در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی پرچم عدالت را بلند کرده است و مردم مجذوب همین شعار مهم و اساسی شده اند.

وی ادامه داد: پیش از اینکه در خصوص نقش جنبش دانشجویی در مبارزه با عوامل فسادزا صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کرده که امروز ما در مقطعی از انقلاب به سر می بریم که نه فقط دشمنان ما آن را تصور نمی کردند بلکه دوستداران انقلاب نیز در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب، امیدی به تداوم آن و رسیدن به این مرحله نداشتند.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صحبت از مبارزه با فساد در نظام جمهوری اسلامی به معنای نادیده گرفتن نعمت حاکمیت دینی نیست، بلکه به معنای این است که برای تداوم این نعمت الهی تکالیفی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار نشدن در تله توجیه گری از نکات مهم در مبارزه با فساد است

گرفتار نشدن در تله توجیه گری از نکات مهم در مبارزه با فساد است