مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-16اقتصادي

بهره برداری از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی خلخال در هفته دولت


در هفته دولت سال جاری بیش از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 221 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازاردبیل، سید جواد یحیی زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران خلخال با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت و تلاش دولت سیزدهم در ساماندهی پروژه های نیمه تمام و راکد اظهار کرد: بیش از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 221 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که 61 پروژه عمرانی و 9 پروژه اقتصادی است.

وی افزود: مقایسه پروژه های افتتاح شده در سال گذشته با امسال نشان می دهد، از نظر از اعتباری 2 و نیم برابر پیشرفت حاصل شده است.

فرماندار خلخال یکی از با اهمیت ترین پروژه ها برای مردم شهرستان خلخال را جاده خلخال به اسالم عنوان کرد و افزود: با توجه به این اولویت مهم مردم و مطالبه گری آنان امسال بیش از 12.

5 کیلومتر از حوزه استحفاظی و 5 کیلومتر در حوزه گیلان نیز از سوی شهرستان خلخال به صورت تثبیت با سیمان انجام خواهد شد که بخش مهمی از مشکلات این جاده با این روند حل می شود.

تونل خلخال اسالم کلنگ زنی می شود یحیی زاده در خصوص تونل خلخال به اسالم گفت: تونل جاده خلخال به اسالم با پیگیری های انجام شده مسؤولان شهرستان چه درحوزه دولت و چه در حوزه مجلس به طول 2066 متر مربع نیازمند اعتباری به ارزش ریالی 988 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی خلخال در هفته دولت

بهره برداری از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی خلخال در هفته دولت