مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-14اقتصادي

حقی از هیچ فردی در مسیر حمایت از تولید ضایع نشود


رییس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه حمایت تولید از اولویت های دستگاه قضایی است گفت: با این وجود نباید در مسیر تولید حقی از فرد یا افرادی تضییع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی، درباره دو واحد تولیدی در بخش لالجین و مشکلات بین سرمایه گذار و برخی از اهالی منطقه اظهار کرد: به دنبال را ه اندازی این واحدهای تولیدی، شرکت گاز موظف بوده به این آنها خدمت رسانی مطلوب داشته باشد.

وی گفت: این مهم محقق شده، اما مدتی پس از بهره برداری از واحد تولیدی، به دلیل اینکه بخشی از زمین هایی که لوله گاز از آن مسیر عبور کرده معارض دارد، سبب شده  شرکت گاز برای قطع گاز این واحدها اقداماتی انجام دهد.

رییس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه حمایت تولید از اولویت های دستگاه قضایی است؛ تصریح کرد: با این وجود نباید در مسیر تولید حقی از فرد یا افرادی تضییع شود.

وی با تشکر از پیگیری رییس حوزه قضایی لالجین افزود: بهتر است مسوولان حوزه های قضایی در این گونه موارد، طرفین را بخواهند و با برگزاری جلساتی در راستای ایجاد سازش بین معارض و سرمایه گذار برنامه ریزی داشته باشند یا اینکه از دیگر روش ها به طور مثال استفاده از حریم راه ها برای انتقال لوله گاز استفاده کنند تا واحد تولیدی به کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقی از هیچ فردی در مسیر حمایت از تولید ضایع نشود

حقی از هیچ فردی در مسیر حمایت از تولید ضایع نشود