مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-29اقتصادي

مدیریت بحران آب در ارومیه نیازمند آگاه سازی است


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ارومیه لزوم توجه جدی مردم و مسئولان نسبت به بحران آبی پیش روی شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ارومیه لزوم توجه جدی مردم و مسئولان نسبت به بحران آبی پیش روی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهقانی هفتم مرداد ماه در جلسه تخصصی حفاظت از منابع آب شهرستان ارومیه، با توجه به محدودیت منابع آب موجود، اطلاع رسانی و توجه ویژه به موضوع بحران آب را از مهمترین اهداف شورای حفاظت از منابع آب شهرستان عنوان و به افزایش آگاه سازی عموم جهت کنترل و برون رفت از این بحران تاکید کرد.

وی، منابع آب را مهم ترین عامل توسعه پایدار دانست و بر مدیریت استفاده از آب های سطحی و زیرزمینی و انجام اقدامات و راهکارهای مناسب جهت صیانت و حفاظت از منابع آبی تاکید کرد.

دهقانی در ادامه با اشاره به کاهش میزان نزولات جوی طی سال آبی جاری و مقایسه آن با سال های گذشته گفت: در سال جاری بدلیل کاهش میزان بارندگی ها لزوم برنامه ریزی و صیانت و مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ارومیه افزود: با توجه به بحران آب و لزوم صیانت از منابع آبی، همه مسئولان باید توجه ویژه ای به برخورد قاطع با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران آب در ارومیه نیازمند آگاه سازی است

مدیریت بحران آب در ارومیه نیازمند آگاه سازی است