موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-17سياسي

رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان


به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، ویژه برنامه «تور شهرگرد» توسط شهرداری برای خبرنگاران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار ویژه برنامه تور شهرگرد توسط شهرداری برای خبرنگار تدارک برگزار شد.

این برنامه با تجدید بیعت با شهدا و گلباران قبور منور شهدا از گلزار شهدای عباس آباد آغاز شد و در بوستان خبرنگار با حضور خانواده شهید احمد محمدی از شهدای خبرنگار رفسنجان رونمایی شد.

بازدید از چند طرح شهرداری در نقاط مختلف شهر رفسنجان در ادامه انجام شد و طی این بازدید مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در توضیحاتی پروژه های شهر رفسنجان را معرفی و از صرفه جویی هزینه در انجام آنها خبر داد.

وی به اقدامات زیرساختی پس از سیل مرداد 1401 پرداخت و پل سازی را یکی از محورهای کارهای عمرانی شهرداری برشمرد.

در بازدیدی که از پل روگذر بلوار خلیج فارس انجام شد، از اشتغال 200 نفری در روز در این پروژه سخن به میان آمد و عنوان شد که این پروژه با 120 میلیارد تومان هزینه در حال اجراست و 22 بهمن افتتاح خواهد شد.

نهضت آسفالت یکی از اقداماتی ست که شهرداری رفسنجان روی آن برنامه دارد و در بازدیدهایی که از مناطق مختلف انجام شد، پروژه ای عمرانی در حال انجام بود که گویا شهر رفسنجان به یک کارگاه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان

رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان