مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-02سياسي

سردار تنگسیری : جزایر خلیج فارس ناموس ملت ایران است


خلیج فارس متعلق به همه کشورهای این منطقه است و همه کشورها نسبت به حدود و ثغور جغرافیایی خود حساسیت دارند و ما هم در خصوص حفاظت و حراست از تمامیت سرزمینی میهن اسلامی، - ذره ای کوتاهی نمی کنیم.

جزایر خلیج فارس ناموس ایران است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار و پدافند دفاع مستحکم نیروی دریایی سپاه که از صبح امروز چهارشنبه با نام سردار شهید اسحاق دارا، در جزیره بوموسی، جزایر نازعات، تنب بزرگ و کوچک در خلیج فارس آغاز شد، اظهار داشت: جزایر خلیج فارس نگین درخشانی هستند که تا ابد بر تارک آب و خاک میهن اسلامی ما می درخشند.

  وی افزود : جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امنیّت منطقه خلیج فارس  منفعت مشترک کشورهای  خلیج   فارس  است؛ ما کشورهای خلیج فارس  منافع مشترکی داریم، ما با هم برادر و همسایه ایم، امنیت اینجا به نفع همه ی ما است؛ اگر خلیج فارس که سرشار از منابع غنی انرژی است، امن باشد، همه ما و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری : جزایر خلیج فارس ناموس ملت ایران است

سردار تنگسیری : جزایر خلیج فارس ناموس ملت ایران است