مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-04سياسي

مطالبه مردم از شورا منطقی و متناسب با نیازهای شهر باشد


مردم مطالبه های صحیح و منطقی و متناسب با نیازهای شهر از اعضای شورای شهر داشته باشند نه اینکه مطالبه ها منطقه ای، - چمران - امام جمعه شهر چمران گفت: مردم مطالبه های صحیح و منطقی و متناسب با نیازهای شهر از اعضای شورای شهر داشته باشند نه اینکه مطالبه ها منطقه ای، طائفه ای و فردی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک انتخاب هیئت رییسه جدید شورای این شهر، اظهار کرد: اعضای شورای شهر، نماینده و برگزیده شده از میان مردم هستند، لذا باید خود را از مردم بدانند و در خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نورزند و خستگی به خود راه ندهند.

وی افزود: عملکرد شورای شهر، با توجه به اینکه قریب به دو سال یعنی نیمی از عمر آن گذشته است، باید برای مردم تبیین و روشن شود.

بر این اساس جایگاه نماز جمعه و مساجد منطقه آماده میزبانی از اعضای شورای شهر است.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید نسبت به اقدامات کلان و تأثیرگذار خود در سطح شهر به مردم پاسخ دهند و عملکرد آنها نیز همراه با توجیه مردم به ویژه قشر نخبگانی باشد.

بر این اساس برگزاری کرسی های نقد و بررسی عملکرد شورای شهر و شهرداری به صورت ماهانه در مناطق مختلف شهر، بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم از شورا منطقی و متناسب با نیازهای شهر باشد

مطالبه مردم از شورا منطقی و متناسب با نیازهای شهر باشد