مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-23اجتماعي

39 کلاس درس برای دانش آموزان شهرستان کارون در حال احداث است


6 پروژه آموزشی با 39 کلاس درس در شهرستان کارون در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعیدی پور صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای آموزش و پرورش بیان کرد: شهرستان کارون در چند منطقه با مشکلات تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی مواجه است که برای حل آن برنامه داریم.

وی با اشاره به اولین بازدید خود از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان کارون، اظهار کرد: در این شهرستان 4 - 5 پروژه تعمیراتی و تعدادی پروژه های رها شده و نیمه کاره بود که آنها را فعال و وارد چرخه کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: در یک نمای کلی در شهرستان کارون 6 پروژه با 39 کلاس درس در حال اجراست که سه پروژه مهرماه سال جاری افتتاح می شود.

سعیدی پور اضافه کرد: مدارس 6 کلاسه روستای بهر و شیرین شهر تا مهرماه امسال افتتاح می شود، همچنین هنرستان غزاویه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.

وی توضیح داد: سرانه فضای آموزشی این شهرستان کمتر از سه مترمربع است و برای حل این کمبودها چند طرح را در دست اجرا داریم و از ظرفیت بنیاد برکت و خیران یاری خواهیم گرفت.

سعیدی پور در بحث تجهیزات مدارس گفت تجهیزات هیچوقت فراموش نشده است، کل اعتبار تجهیزات ما امسال 30 میلیارد تومان در ردیف های استانی و 40 میلیارد تومان در ردیف اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 کلاس درس برای دانش آموزان شهرستان کارون در حال احداث است

39 کلاس درس برای دانش آموزان شهرستان کارون در حال احداث است