مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-31اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید مرغ ایلام به بیش از 7 میلیون قطعه در صورت تأمین اعتبار


در صورت تأمین اعتبارات در قالب تسهیلات کم بهره، ظرفیت تولید مرغ در استان از یک میلیون قطعه در شرایط موجود به بیش از 7 میلیون قطعه خواهد رسید.

- حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 50 طرح اجرایی برای تقویت شرکت های تحت پوشش در سفر ریاست جمهوری به استان به صورت برنامه محور پیشنهاد شده است.

وی افزود: مبلغ پیشنهادی این تسهیلات در حوزه تعاون روستایی استان بالغ بر 1200 میلیارد تومان پیش بینی شده است که با هدف ریل گذاری، عبور از وضع موجود و رسیدن به شرایط مطلوب تعاون روستایی استان در دست اقدام قرار گرفته که در صورت تصویب نهایی، انقلابی در توسعه اقتصادی استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان ادامه داد: تعاون روستایی استان ایلام با بیش از 40 هزار هکتار از اراضی آبی استان با ساماندهی 28 تعاونی تولیدی، بخش قابل توجهی از تولید محصولات کشاورزی استان را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: وجود بیش از 400 واحد تولیدی مرغداری از دیگر پتانسیل های اتحادیه کشاورزی تعاون روستایی است در صورت تأمین اعتبارات در قالب تسهیلات کم بهره برای طرح های پیشنهادی، و تقویت بنیه مالی واحدهای مرغداری، ظرفیت تولید مرغ در استان از یک میلیون قطعه در شرایط موجود به بیش از 7 میلیون قطعه خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید مرغ ایلام به بیش از 7 میلیون قطعه در صورت تأمین اعتبار

افزایش ظرفیت تولید مرغ ایلام به بیش از 7 میلیون قطعه در صورت تأمین اعتبار