مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:212023-08-08سياسي

اجرای طرح تابستانی «مهارت» با آموزش رایگان 41 حرفه در قم


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از اجرای طرح تابستانی مهارت با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبرداد و گفت: در این طرح 41 حرفه به صورت رایگان در آموزشگاه ها و مراکز دولتی و 25 حرفه نیز در مراکز آزاد آموزش داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم ظهر امروز در نشست خبری که به مناسب هفته ملی مهارت در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در روایت ها و سخنان بزرگان دینی مان ذکر شده است که اگر مومنی مهارتی برای اشتغال نداشته باشد، از دین عبور کرده، به این معنا که دین خود را محل معاش خود قرار داده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه مثبتی نسبت به مهارت آموزی و اشتغال زایی دارد و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به این اعتقاد و باور رسیده است که در گام اول انقلاب نهضت سواد آموزی بود که تبدیل به راه برون رفت از مشکلات مختلف بود اما بی شک در گام دوم انقلاب نهضت مهارت آموزی است که می تواند درمان مشکلات مختلف باشد.

عرب تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود نسبت به بحث مهارت آموزی توصیه و تاکید کرده اند، اولین گام ما برای تحقق توصیه رهبر این است که باید بر اساس نیاز بازار مهارت آموزی را گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابستانی «مهارت» با آموزش رایگان 41 حرفه در قم

اجرای طرح تابستانی «مهارت» با آموزش رایگان 41 حرفه در قم