مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-08سياسي

دستگاه ها برای مقابله با ساخت و سازهای ناایمن به کمک شهرداری منطقه 19 بروند


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه های مختلف برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز باید به کمک شهرداری منطقه 19 بروند.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه های مختلف برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز باید به کمک شهرداری منطقه 19 بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائمی در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت حادثه جان باختن چهار نفر از نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی در حادثه ریزش ساختمان در محدوده خلازیر گفت: روز گذشته بازدیدی از محل حادثه داشتیم که باید از همه همکاران و دستگاه های فعال در محل حادثه قدردانی کنیم.

وی افزود: رویکرد شهرداری تهران و منطقه 19 در برخورد با تخلفات و ساخت و سازهای ناایمن کار قابل تقدیری است و همه باید کمک کنند که این اقدامات به سرانجام برسد که بی تردید قوه قضاییه پلیس نقش بیشتری را دارند.

قائمی ادامه داد: روش تخریب بکار رفته ممکن است دچار مشکلاتی باشد که باید گروهی تخصصی بررسی های لازم را انجام و نتایج آن را ارائه کنند تا درسی برای آینده پیش رو باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه حجم زیادی از برخورد با تخلفات در این حوزه در منطقه 19 باقیمانده است و شهرداری این منطقه توان و تجهیزات مورد نیاز را ندارد، افزود: همه بخش های شهرداری باید به کمک منطقه 19 برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها برای مقابله با ساخت و سازهای ناایمن به کمک شهرداری منطقه 19 بروند

دستگاه ها برای مقابله با ساخت و سازهای ناایمن به کمک شهرداری منطقه 19 بروند