مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-10اجتماعي

جهش 7 پله ای آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور


مدیر آموزش و پرورش بیرجند از جهش 7 پله ای آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آموزش و پرورش بیرجند از جهش 7 پله ای آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور خبر داد.

مجید بهدانی، امروز پنج شنبه 19 تیر به رسانه های گروهی گفت: دانش آموزان بیرجندی، رتبه اول در آزمون های نهایی 1401 را در استان کسب کردند.

وی افزود: صدرنشینی دانش آموزان شهرستان در آزمون های نهایی حاصل تلاش و پشتکار فرهنگیان و دانش آموزان و برنامه ریزی مطلوب مدیران مدارس است که امیدواریم با برنامه ریزی و تدبیر همکاران در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت بتوانیم در سال تحصیلی پیشرو نیز شاهد پیشرفت همه جانبه و چشمگیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان باشیم.

بهدانی ادامه داد: با همت مدیران، معاونین و دبیران مدارس سطح شهرستان و با برنامه ریزی و پیگیری های مستمر حوزه آموزش متوسطه مدیریت، علی رغم رقابت سنگین دانش آموزان به دلیل تأثیر قطعی 40 درصدی نتایج امتحانات نهایی در قبولی آزمون سراسری، رتبه آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور با جهشی چشمگیر از رتبه 15 به رتبه 8 ارتقایافت.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بیرجند موفق شد رتبه اول در آزمون های نهایی در سال جاری را در بین شهرستان های استان کسب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 7 پله ای آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور

جهش 7 پله ای آموزش و پرورش بیرجند در میانگین دروس نهایی در سطح کشور