مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-07فرهنگي

جشنواره رسانه خورشید می تواند انحصار رسانه ای استکبار را بشکند


مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی رسانه خورشید گفت این جشنواره می تواند انحصار رسانه ای ایجاد شده توسط استکبار جهانی را بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید در آستانه روز خبرنگار با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد، مرضیه هاشمی دبیر جشنواره و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در شهرداری مشهد رونمایی شد.

ایمان شمسایی در ابتدا این آیین رونمایی از پوستر گفت: جشنواره بین المللی رسانه خورشید می تواند انحصار رسانه ای ایجاد شده توسط استکبار جهانی را بشکند تا چهره واقعی زنان ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.

مرضیه هاشمی دبیر این جشنواره گفت: ما عادت داریم بگوییم نقش زنان در مسائل دنیا کمرنگ است.

اما واقعیت چیز دیگری است که در رسانه استفاده می شود.

این جشنواره سعی می کند مانند جمهوری اسلامی ایران به زنان سکو بدهد تا واقعیت ها را بگویند و با ایجاد یک حلقه ضد امپریالیسم واقعیت را به دنیا نشان دهیم و امیدواریم صدای زنان شنیده شود.

در پایان آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید محمدرضا قلندر شریف گفت: خوشحال هستیم مشهد به زودی شاهد برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه خورشید می تواند انحصار رسانه ای استکبار را بشکند

جشنواره رسانه خورشید می تواند انحصار رسانه ای استکبار را بشکند