مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-19سياسي

عامل انسانی علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد


مطابق با بررسی های بالینی لاشه و تطبیق خال های ثبت شده از 19 قلاده (فرد) پلنگ در14 هزار هکتار از پارک ملی دنا، پلنگ تلف شده متاسفانه یکی از پلنگ هایی است ک شناسنامه دار شده بود.

- مطابق با بررسی های بالینی لاشه و تطبیق خال های ثبت شده از 19 قلاده (فرد) پلنگ در14 هزار هکتار از پارک ملی دنا، پلنگ تلف شده متاسفانه یکی از پلنگ هایی است ک شناسنامه دار شده بود.

مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشک پس از کالبدشکافی علت مرگ پلنگ دنا را ناشی از اصابت گلوله و خون ریزی داخلی بیان کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی محیط زیست، اسلام جاودان خرد اظهار کرد: پس از مشاهده لاشه پلنگ در بین نخاله های ساختمانی در شهرستان دنا، موضوع از طریق معاینه بالینی لاشه در همان لحظات اولیه نشان داد خراشیدگی و سوراخ هایی برروی لاشه وجود داشت که برای علت نهایی را منوط به نظر قطعی دامپزشک بعداز طی مراحل کالبد شکافی موکول کردیم.

  جاودان خرد به شناسنامه دار کردن 19 قلاده پلنگ در 14 هزار هکتار از پارک ملی دنا در سنوات گذشته اشاره کرد و گفت : مطابق با بررسی های بالینی لاشه و تطبیق خال های ثبت شده از 19 قلاده (فرد) پلنگ در14 هزار هکتار از پارک ملی دنا، پلنگ تلف شده متاسفانه یکی از پلنگ هایی است ک شناسنامه دار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انسانی علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد

عامل انسانی علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد