مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-06اقتصادي

بازچرخانی آب و تصفیه پساب، راهکار افزایش ظرفیت منابع آبی بخش صنعت


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: به زودی آب ناشی از تصفیه پساب که در مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز قابل استفاده است با رعایت کلیه شاخص های زیست محیطی در دسترس شهرک های صنعتی قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: به زودی آب ناشی از تصفیه پساب که در مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز قابل استفاده است با رعایت کلیه شاخص های زیست محیطی در دسترس شهرک های صنعتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عقاب نشین روز یک شنبه 15 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در استان البرز چهار شهرک صنعتی دولتی داریم که مساحت مجموع آن بالغ بر دو هزار و 264 هکتار است که یک هزار و 714 واحد صنعتی در این اراضی مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در کنار شهرک های صنعتی دولتی هفت شهرک صنعتی غیردولتی در استان وجود دارد که مساحت اراضی در اختیار آن یک هزار و 475 هکتار است و 821 واحد صنعتی در این اراضی فعال هستند.

عقاب نشین با اشاره به پیگیری های دو سال اخیر و تلاش های صورت گرفته در بخش زیرساخت های آب و انرژی که منجر به افزایش 20 درصدی این زیر ساخت ها شده است، عنوان کرد: در حال حاضر برای چهار شهرک صنعتی دولتی استان البرز، آب به میزان 198 لیتر بر ثانیه، برق به میزان 194 مگاوات و گاز به میزان 165 هزار مترمکعب در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازچرخانی آب و تصفیه پساب، راهکار افزایش ظرفیت منابع آبی بخش صنعت

بازچرخانی آب و تصفیه پساب، راهکار افزایش ظرفیت منابع آبی بخش صنعت