مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-31سياسي

6900 گزارش تبلیغی توسط مبلغان استان بوشهر ثبت شد


سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: 6 هزار و 964 گزارش تبلیغی در سامانه شمع ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صادق زاده اظهار داشت: راه اندازی سامانه شمع یا شبکه مبلغان و عملیات های تبلیغی خدمت بزرگی جهت توسعه مخاطبین در عرصه میدان تبلیغ بود.

وی اضافه کرد: هدف از طراحی این سامانه ساماندهی، هوشمندسازی و تسهیل گری جریان تبلیغ است که برای راهبری میدان تبلیغ از سه ضلع مبلغ، محتوا و مکان تبلیغ در این سامانه بهره می برد.

سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در راستای مردمی کردن تبلیغ، مردم می توانند از طریق این سامانه، برای مجالس و محافل مذهبی خود سخنران دعوت کنند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر، لیستی از سخنرانان به همراه رزومه و نمونه سخنرانی ها در سامانه شمع قابل مشاهده هستند که با استفاده از سامانه دعوت مبلغین به این مجالس دعوت می شوند و از مبلغین هم دعوت می شود که با ثبت نام در این سامانه و تکمیل رزومه به جمع مبلغین و سخنرانان استانی بپیوندند.

حجت الاسلام صادق زاده اضافه کرد: شبکه سازی، هوشمندسازی و سیاستگذاری فرایند اعزام مبلغ بر اساس شرایط خاص هر برهه زمانی، کار ویژه شمع است که برای این منظور محتواهای تخصصی برای طیف های مختلف مخاطبی طراحی و در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6900 گزارش تبلیغی توسط مبلغان استان بوشهر ثبت شد

6900 گزارش تبلیغی توسط مبلغان استان بوشهر ثبت شد