مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-25اجتماعي

اردبیل آخر هفته گرمی را سپری خواهد کرد/ افزایش دمای هوا تا 40درجه


اردبیل_مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی اردبیل آخر هفته گرمی خواهد داشت به طوری که دمای هوا در برخی مناطق به 40 درجه خواهد رسید.

- مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی جو استان تا بعد از ظهر فردا نسبتاً ناپایدار است و با توجه به شرایط فصلی و محلی و نیز گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو در برخی از مناطق به ویژه در نیمه شمالی استان شاهد وزش تندبادهای لحظه ای، رشد ابر و رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی این دو روز از گرمای هوا به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی قدری کاسته می شود، افزود: لذا به هم استانی ها توصیه می شود توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 37 اداره کل هواشناسی استان اردبیل را جدی بگیرند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آتی، جو استان نسبتاً پایدار است ولی طی روزهای پنج شنبه و جمعه بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

کوهی ادامه داد: طی روز جمعه هفته جاری در شهرستان های نوار شمالی استان و نیز شهرستان کوثر بیشینه دما به 38 تا 40 درجه سلسیوس و در شهرستان های مرکزی و خلخال نیز به 33 تا 36 درجه سلسیوس خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل آخر هفته گرمی را سپری خواهد کرد/ افزایش دمای هوا تا 40درجه

اردبیل آخر هفته گرمی را سپری خواهد کرد/ افزایش دمای هوا تا 40درجه