مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-14سياسي

جهاد خدام نوجوان حرم حضرت معصومه(س) برای محرومیت زدایی +عکس و فیلم


120 نفر از خدام نوجوان حرم حضرت معصومه(س) در قالب یک اردوی جهادی به محرومیت زدایی از مدارس حمزه سیدالشهدای روستای پاچیان، شهید غفاری روستای محمودآباد و شهید احمدلی روستای حیدرآباد پرداختند.

- حجت الاسلام محمد جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: 120 نوجوان جهادگر مرکز نوجوانان فاطمی در قالب اردوی یک روزه در مدارس مناطق محروم روستاهای شهرستان جعفریه قم حضور پیدا کرده و به ارائه خدمت پرداختند.

وی اضافه کرد: مرمت کف حیاط، تمیزکاری، رنگ آمیزی، نقاشی و دیوار نویسی دیوارهای داخلی و خارجی مدرسه و مزین کردن مدارس با نام حضرت معصومه(س) و نمادهای مرتبط با حرم مطهر بانوی کرامت، سفیدکاری داخل کلاس ها از جمله فعالیت های خادمان نوجوان فاطمی در این اردوی جهادی یک روزه بود.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: خادمان نوجوان فاطمی در این اردوی جهادی در مدرسه حمزه سیدالشهدای روستای پاچیان، مدرسه شهید غفاری روستای محمودآباد و مدرسه شهید احمدلی روستای حیدرآباد حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی در محضر بانو به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه های آموزشی و فرهنگی، افزود: این اردو جهادی از جمله برنامه های دوره آموزشی در محضر بانو است تا نوجوانان شرکت کننده در این دوره را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد خدام نوجوان حرم حضرت معصومه(س) برای محرومیت زدایی +عکس و فیلم

جهاد خدام نوجوان حرم حضرت معصومه(س) برای محرومیت زدایی +عکس و فیلم