مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-27سياسي

وزارت خارجه آمریکا : با کنگره درباره پرونده رابرت مالی در ارتباط هستیم


معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص نشست محرمانه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان درباره پرونده رابرت مالی گفت: ما همچنان با کنگره در مورد درخواست آن در ارتباط هستیم.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص نشست محرمانه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان درباره پرونده رابرت مالی گفت: ما همچنان با کنگره در مورد درخواست آن در ارتباط هستیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این وزارتخانه با کنگره این کشور در مورد نشست محرمانه درخواست شده در خصوص وضعیت پرونده رابرت مالی نماینده ویژه سابق واشنگتن در امور ایران در ارتباط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در خصوص نشست محرمانه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان درباره پرونده رابرت مالی (راب مالی) نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران گفت: ما همچنان با کنگره در مورد درخواست آن در ارتباط هستیم.

پاتل با بیان اینکه در حال حاضر اطلاع رسانی جدیدی دراین باره ندارد، پیش بینی کرد که احتمالا به خبرنگاران کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا : با کنگره درباره پرونده رابرت مالی در ارتباط هستیم

وزارت خارجه آمریکا : با کنگره درباره پرونده رابرت مالی در ارتباط هستیم