مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-12سياسي

آزادی 68 زندانی در داراب با استفاده از تسهیلات قضایی


رییس کل دادگستری استان فارس از آزادی 68 زنانی در داراب با استفاده از تسهیلات قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی شامگاه جمعه در بازدید از زندان داراب بیان کرد: توجه به وضعیت زندانیان باید از جمله اولویت های روزانه قضات باشد و توجه به امکانات زندان ها نیز نقش بسزایی در باز پروری مددجویان و بازگشت آنان به جامعه دارد.

وی اضافه کرد: در راستای مناسب سازی خدمات به زندانیان باید از ظرفیت های مختلفی نظیر امکانات نهادهای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در هر شهرستان استفاده شود.

رییس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد و خیرّین می توانند به باز اجتماعی شدن زندانیان و عدم بازگشت آنان به زندان کمک کنند، بیان کرد: انجمن های مردم نهاد و خیران می توانند نقش ویژه ای در کاهش مشکلات اجتماعی داشته باشند و با مدیریت مناسب می توان از تکرار چرخه جرم جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه جایگزین های حبس باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد گفت: ظرفیت های موجود در قانون و همچنین دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری در راستای بهره زندانیان از تسهیلات قانونی مورد توجه مدیران دادگستری فارس قرار دارد و هر ماه خروجی این اقدامات در همه حوزه های قضایی استان بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 68 زندانی در داراب با استفاده از تسهیلات قضایی

آزادی 68 زندانی در داراب با استفاده از تسهیلات قضایی