مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-26ورزشي

تیم گلبال اردبیل نایب قهرمان ایران شد


رییس هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: تیم گلبال اردبیل مقام نایب قهرمانی کشور را به دست آورد تا گلبالیست های اردبیلی بار دیگر خوش بدرخشند.

- بهزاد سالمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این تیم در مسابقات قهرمانی کشور که در بابلسر مازندران برگزار شد، توانست با شکست حریفان و بعد از همدان نایب قهرمان ایران معرفی شود که تنها با تفاضل گل نسبت به تیم اول در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سه تن از بازیکنان گلبالیست اردبیلی شامل حسن جعفری، محمد پرنیا و مصطفی شهبازی جزو بازیکنان تیم ملی کشورمان هستند که در این مسابقات نیز حضور داشتند.

رییس هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل افزود: 50 درصد ترکیب تیم ملی گلبال کشورمان را گلبالیست های اردبیلی تشکیل می دهند که تیم ملی گلبال کشور قرار است در مردادماه در مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس سپس با فاصله ای کم در مسابقات آسیایی هانگژوی چین حضور پیدا کنند.

سالمی بیان کرد: در مسابقات گلبال قهرمانی کشور 6 تیم حضور داشتند که به مدت سه روز با هم رقابت کردند که در پایان تیم همدان با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه اول قرار گرفت و تیم گلبال اردبیل نیز با 12 امتیاز نایب قهرمان شد و تهران نیز با 9 امتیاز به مقام سومی این مسابقات دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم گلبال اردبیل نایب قهرمان ایران شد

تیم گلبال اردبیل نایب قهرمان ایران شد