مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-02سياسي

ضرورت ورود دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواری در گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات به حق مردم گفت: برای حفظ اراضی استان و جلوگیری از آسیب برخی غیربومیان دستگاه قضا باید همچون گذشته ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه سه شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری و معاونین استان با اشاره به ظرفیت ها و مواهب موجود در استان گیلان اظهار کرد: دستگاه قضا در مسیر تمدن سازی اسلامی باید در 3 عرصه مبارزه با فساد اداری، اقتصادی و فساد انسانی تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کار قضاوت بسیار پیچیده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) می دانستند که اگر در آینده حکومتی مبتنی بر احکام الهی و دین شکل بگیرد، در رأس دستگاه قضا کسی نیست که بهره مند از علم غیب باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه 98 درصد مردم و توده ها نسبت به پیچیدگی کار دستگاه قضا اطلاعی ندارند، تصریح کرد: امروز شرایط و بستر برای رسیدن به افق های جدید و روشن تر وجود دارد و بسیاری از تحولات نیز به دست مهندسان جوان و با پیشرفت علم در عرصه های گوناگون رقم خورده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات به حق مردم و جلب رضایت آنان افزود: کارها باید به گونه ای انجام شود که توده های مردمی احساس کنند همه چیز در مسیر تسهیل امور برای آنهاست اما متأسفانه این مسئله در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواری در گیلان

ضرورت ورود دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواری در گیلان