مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-24سياسي

امیرعبداللهیان: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت ها تبدیل شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (دوشنبه) دوم مرداد ماه در تهران میزبان «آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه ارمنستان در محل وزارت امور خارجه بود، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از پیشرفت گفتگو های صلح بین ارمنستان و آذربایجان استقبال می کنیم، تصریح کرد: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت ها تبدیل شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (دوشنبه) دوم مرداد ماه در تهران میزبان آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان در محل وزارت امور خارجه بود، بعدازظهر امروز پس از دیدار و گفتگو با همتای خود در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی های انجام شده پرداخت.

وزیر خارجه ارمنستان که دومین بار است در دولت سیزدهم به تهران سفر می کند، بعد از دیدار با امیرعبداللهیان با آیت الله رییسی رییس جمهور هم دیدار و گفتگو کرد و بعد از آن دو وزیر در نشست خبری در محل وزارت امور خارجه حضور یافتند.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای این نشست خبری به همتای ارمنستانی خیرمقدم گفت و افزود: ما برای رابطه با ارمنستان اهمیت قائل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت ها تبدیل شود

امیرعبداللهیان: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت ها تبدیل شود