مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-26سياسي

دوره آموزشی شبیه سازی مدیریت کسب وکار برگزار می شود


ثبت نام در دوره شبیه سازی مدیریت کسب و کار، توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با تخفیف ویژه 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان، - ثبت نام در دوره شبیه سازی مدیریت کسب و کار، توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با تخفیف ویژه 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان، آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این ستاد دوره شبیه سازی مدیریت کسب و کار برای توسعه قابلیت های مدیریت و کارآفرینی با استفاده از شبیه سازی های کسب و کار را برگزار می کند.

دوره شبیه سازی کسب و کار ویژه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مواد و ساخت پیشرفته، با همکاری گروه آموزشی لذت مدیریت و شتاب دهنده دانش بنیان آرکاپ در روزهای 18، 19 و 26 مردادماه برای مدیران شرکت های کوچک و متوسط، کارشناسان ارشد شرکت های کوچک و متوسط برگزار می شود.

نمایش حوزه های گوناگون تصمیم گیری مدیران در راه اندازی و اداره یک بنگاه به صورت به هم پیوسته و در کنار هم، یادگیری تئوری ها و مفاهیم اصلی مدیریت کسب و کار در عمل، ایجاد فضایی برای ارتباط و شبکه سازی میان افراد با گرایش های تحصیلی و تجارب کاری متفاوت و ایجاد بستری برای خودارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی شبیه سازی مدیریت کسب وکار برگزار می شود

دوره آموزشی شبیه سازی مدیریت کسب وکار برگزار می شود