مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-25اقتصادي

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان


بخش قابل توجهی از کود فسفاته ایران از صربستان تهیه می شود و باتوجه به حجم بالای تولید اوره درایران آمادگی داریم ازطریق تهاتر، - کود فسفاته را در ازای کود اوره مبادله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با ولادیمیر اورلیچ، رییس پارلمان صربستان و هیأت همراه اظهار کرد: ایران و صربستان رابطه دوستانه تاریخی با هم داشته و دارند و ما تلاش می کنیم این رابطه مستحکم تر از گذشته در حوزه های اقتصادی و به ویژه کشاورزی گسترش یابد.

وی افزود: ایران در یک موقعیت ممتاز جغرافیایی قرار دارد که می تواند نقش مؤثری در رابطه با اروپای شرقی به ویژه صربستان داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت ایران بر گسترش روابط با کشورهای دوست تاکید دارد، ما تجربه خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی داریم، در حوزه شیلات، آبزی پروری و صید و صیادی با توجه به دسترسی به آب های آزاد در عمان، خلیج فارس و دریای خزر در شمال موقعیت مناسبی داریم.

نیکبخت با بیان این که بخش شیلات ایران یکی از بهترین حوزه ها برای سرمایه گذاری است، از سرمایه گذاران صربستان برای سرمایه گذاری در حوزه صیادی و آبزی پروری در ایران دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان