مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-27سياسي

مرحوم آیت الله ناصری؛عالم عاملی با رفتاری برگرفته ازکتاب و سنّت


آیت الله کریمی جهرمی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سالک الی الله گفت:اگر عالم عاملی رفتار اوبرگرفته از کتاب و سنّت باشد،همه دل ها متوجه او می شود و این در زندگی آیت الله ناصری نمود داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای ستاد برگزاری کنگره سالک الی الله، (بزرگداشت مقام علمی معنوی آیت الله ناصری اصفهانی قدس سره) با حضور در دفتر آیت الله کریمی جهرمی، با ایشان دیدار و از توصیه های ایشان بهره مند شدند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام حاج شیخ جعفر ناصری و تنی چند از مسئولان اجرایی، گزارشی از برنامه ها و اقدامات این ستاد جهت برگزاری باشکوه تر این کنگره ارائه دادند.

آیت الله کریمی جهرمی با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله ناصری رحمه الله علیه گفت: آن عالم ربّانی مصداقی برای روایت شریف مَن تَعَلَّمَ العِلمَ وَ عَمِلَ بِهِ و عَلَّمَ للهِ، دُعِیَ فی مَلَکوتِ السَّماواتِ عَظیماً بودند که در محضر اعاظم نجف آن روز، مانند آیات عظام آقایان حاج سید عبدالهادی شیرازی، حاج سید محمود شاهرودی و حاج سید ابوالقاسم خویی رضوان الله تعالی علیهم أجمعین، استفاده های علمی و معنوی بسیار برده بودند و توانستند زندگی و سلوک علمی و اخلاقی خود را با چنین معاشران و مجالسانی به بهترین وجه آغاز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم آیت الله ناصری؛عالم عاملی با رفتاری برگرفته ازکتاب و سنّت

مرحوم آیت الله ناصری؛عالم عاملی با رفتاری برگرفته ازکتاب و سنّت