مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-21اقتصادي

طرح تامین مالی و جهش تولید چقدر تا قانون شدن فاصله دارد


پیش بینی می شود طرح تامین مالی و جهش تولید که تسهیل کننده تامین مالی فعالان اقتصادی است، تا کمتر از یک سال دیگر مراحل تبدیل شدن به قانون را پشت سر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حمایت از فعالیت های تولیدی و بخش های اقتصادی همواره یکی از شعارهای دولت ها بوده است.

ممکن است هنگام صحبت درباره حمایت از تولید و تامین مالی بخش های اقتصادی، ذهن ها به سمت تزریق نقدینگی، اعطای تسهیلات و حمایت های مالی برود؛ در حالیکه ابزارهای متنوع دیگری نیز وجود دارند که بسیار کاربردی تر و مهمتر از شیوه های حمایتی مذکور هستند.

طرح تامین مالی و جهش تولید به دنبال تقویت این ابزارها است.

طرح تامین مالی و جهش تولید با هدف توسعه و افزایش نهادها و زیرساخت های تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی، رفع مشکلات و چالش ­های نظام تأمین مالی و تسهیل آن در اقتصاد کشور از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده است.

این طرح پس از تصویب کلیات در تاریخ 17 آبان 1401 جهت بررسی شور دوم، از صحن علنی مجلس به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی ارجاع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین مالی و جهش تولید چقدر تا قانون شدن فاصله دارد

طرح تامین مالی و جهش تولید چقدر تا قانون شدن فاصله دارد