مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-17ورزشي

حمایت از بخش خصوصی، توسعه ورزش کردستان را به همراه دارد


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر گفت: اگر بخش دولتی حمایت های خود از بخش خصوصی ورزش را جدی بگیرد قطعا شاهد رشد و توسعه ورزش خواهیم بود.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر گفت: اگر بخش دولتی حمایت های خود از بخش خصوصی ورزش را جدی بگیرد قطعا شاهد رشد و توسعه ورزش خواهیم بود.

فرشید جهانبین شامگاە روز گذشتە در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: باشگاه آبیدر کردستان از سال 91 با هدف توسعه فوتبال تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه تاکنون 15 بار در رده های مختلف سنی توانسته است عناوین استانی کسب کند، گفت: در روزهای اول تاسیس این باشگاه نبود اسپانسر و حامی دولتی باعث شد که این باشگاه با کمبودهای فراوانی روبه رو شود.

وی تصریح کرد: جهت حمایت از باشگاه و کاهش فشارهای مالی کمپین حامیان باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر تشکیل شد که خوشبختانه هیچ گاه این باشگاه را تنها نگذاشتە اند.

مدیر عامل باشگاه آبیدر کردستان در ادامه به حضور این باشگاه در لیگ دسته 2 کشور اشاره و گفت: طبق قول هایی که از سوی رییس محترم فدراسیون فوتبال داده شد مقرر شده است که امتیاز تیم دسته 2 لیگ فوتبال کشور را به این باشگاه داده شود تا بتوانیم حضوری موثر در لیگ داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش خصوصی، توسعه ورزش کردستان را به همراه دارد

حمایت از بخش خصوصی، توسعه ورزش کردستان را به همراه دارد