مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-08سياسي

تجهیز پاویون دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران


معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز بهسازی،تجهیز و نوسازی پاویون های بیمارستان های این دانشگاه خبر داد.

- معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز بهسازی،تجهیز و نوسازی پاویون های بیمارستان های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی ابراهیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رییسه بر اساس وعده ای که برای بهسازی و بهینه سازی استراحتگاه موقت رزیدنت ها و اینترن ها دانشگاه به رؤسای بیمارستان ها داده بودیم، تلاش های زیادی برای تامین بودجه انجام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با همکاری و مساعدت دکتر حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، چند معاونت دانشگاه به ویژه معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و حمایت ویژه دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، بودجه ای برای این موضوع در نظر گرفته شد که ابتدا مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی از تمام پاویون های بیمارستان ها بازدید کردند و بعد از احصاء همه نیازها، سه اولویت بندی تعریف شد.

عضو هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بر اساس هزینه و اولویت بندی، نیازهای اساسی دانشجویان در محیط پاویون بیمارستان ها در مرحله اول تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پاویون دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

تجهیز پاویون دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران